my followers~~

Wednesday, March 23, 2011

helpp!!

assalamualaikum kepada semua blogger...
haha..kat snie..saya nk minta tolong sikit...

last saturday..saya nie g lah jalan-jalan kat MINES..
tengah syok usha awek...ade org sapa dari depan..
tengok dari segi pemakaian diowg...boleh bantai pakai pyjamas
dalam shopping complex..wah...hati kering betol..haha..

pendek cerita..
die nk amek gambar saya sambil pegang satu frame "I SUPPORT WORLD SLEEP DAY"
dah dapat agak dah nie...nk promote tilam or bantal lah nie..hehee..
then,lepas amek gambar saya yg hensem nie...die tros upload dalam Pesbuk Fan Page..
wah..interesting..hahaa..tros upload yg x tahan 2..pakai iPAD Touch kowt...grr~~

sedang meng'upload' gambar saya 2...
borak-borak lah ngan owg yg amek gambar saya tadi..
die ckp..saya dah masok CONTEST diowg..wah...hebat..ttbe jerk msok Contest...
Hahaha...

cara nk menang senang jerk...
gambar siapa paling bnyk owg LIKE kat Fan Page diowg..
diowg akan bg adiah...wahh...lagi interesting...

Prize : iPAD Touch tuu~~

so,kat snie..nk amek kesempatan pada kawan-kawan blogger..
tolong LIKE gambar saya ekh...=D

cara die senang jerk...
firstly,kowg kne like fan page dulu..tekan nie..

then,like lah kat gambar saya oke...tekan nie...
nie die punye contest...


nie lah pix yg anda semua kena like.. =D




terima kasih atas kerjasama anda semua oke...
sekian.. www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...